czwartek, 14 listopada 2013

20 faktów o mnie.

Nie pisałam naprawdę długo... Za co Was bardzo przepraszam, mam nadzieję, że nie będzie się to powtarzać. No to przed faktami ( co zapewne i tak nikogo nie zainteresuję... xD ) napiszę tak... 
DZIECI POTRAFIĄ ZDOŁOWAĆ CZŁOWIEKA... c:
A dlaczego? Są sobie baseny. Ja nie pływałam dzisiaj wyjątkowo ( ci co nie pływają, idą do biblioteki, albo na świetlicę ) i podchodzi do mnie jakiś mały chłopczyk. I mówi :
- Ale jesteś brzydka.
I odchodzi. Miło, prawda? c:
A jak skończyłam lekcje to było jeszcze milej! ^^ Wychodziłam już ze szkoły i przed wejściem stała moja koleżanka z młodszym bratem. No i ten brat zaczął za mną biec i ryczeć na całe gardło :
- PRYSZCZATA MORDAAAA, PRYSZCZATA MORDAAAAAAAA! 
Więc się trochę... no.... wkurzyłam. c:
Smóteg, rzal i bul... ;____________;  xD


Em... Dobrze, więc przejdźmy do faktów. 

1. Bardzo lubię zwierzęta, często rozczulam się nad jakimś psiakiem lub kotem, którego spotkam na podwórku, przy szkole itp.
2. Zawsze, gdy maluję paznokcie jestem w pełni skupiona, inaczej to się kończy zmywaniem i malowaniem ponownie wraz z wielkim zirytowaniem, że muszę zrobić to ponownie
3. Mój ulubiony zespół to the GazettE. Uwielbiam ich, a najbardziej Aoi'ego. ^^
4. Kocham gotować! Gotowanie jest o tyle fajne, że jak doda się czegoś więcej, czegoś mniej to i tak wyjdzie dobrze, a w pieczeniu jak się doda, to nie zawsze... :C
5. Bardzo lubię czytać książki, szczególnie powieści i romanse.
6. Zima jest dla mnie porą roku, którą najchętniej bym przespała...
7. Lubię grać w gry planszowe, szczególnie typu monopol! ^^
8. Kocham anime i mangę.
9. "Podobno" jestem bardzo lubiana. xD
10. Jako dziecko ciągle sobie coś robiłam.. 
11. Uwielbiam Japonię i wszystko, co z nią jest związane. W przyszłości mam zamiar odwiedzić ten kraj z moimi najlepszymi przyjaciółmi.
12. Zawsze lepiej dogadywałam się z chłopakami.
13. Nie dam sobie rady przez nawet jeden dzień bez muzyki. ;____;
14. Nienawidzę sportu...
15. Uwielbiam pisać, chociaż uważam, że mi to kompletnie nie wychodzi.
16. Nie lubię, jak ktoś robi mi zdjęcia.
17. Uwielbiam szpinak i grzyby. Nienawidzę zielonych oliwek ( czarne jeszcze przeżyję ) i wątróbki. 
18. Nienawidzę odkurzać i ścierać kurzy.
19. Zawsze byłam bardzo dociekliwym dzieckiem tak więc tajemnica świętego mikołaja dość szybko została przeze mnie odkryta. 
20.  Mam cudownych przyjaciół, na których zawsze mogę liczyć! ^^ <3
 
Mam nadzieję, na chociaż 1 komentarz. I gorąco pozdrawiam wszystkich czytających ten jakże "bardzo ciekawy" post. ^^ 
 

~~~~~


4 komentarze:

  1. 1. Mam tak samo, ale to wiesz (chyba) xD
    2. Możesz mi pomalować paznokcie, bo ja nie potrafię >.<
    3. Jaramy się Gazeciakami <3 Kochamy ich i gwałcimy ^^ <333
    4. Ugotuj mi coś, np. bigoooos "tato, tato zrób mi bigos" xD Możesz mnie nauczyć gotować :3
    5. Mam nowe wieści do faktów o tobie xD Ja lubię czytać tylko mangi ^^
    6. Jeśli prześpisz ją to nie przyjdziesz na moje urodziny :C
    7. Chodźmy zagrajmy xD Mam teraz ochotę >.<
    8. Cóż za odkrycie xDD
    9. Nie podobno, tylko jesteś, a przynajmniej ja cię kocham <3
    10. Ja robię sobie teraz ;-; Hahahaha... przypomniało mi się jak spadłaś z huśtawki xD
    11. Oczywiście ze mną ^^
    12. Ale ze mną i tak najlepiej <3 xD
    13. Przez ciebie ja też nie :3
    14. Nie mam z kim biegać ;-; xD
    15. Hahaahahahahahahahahahahaha.. jakie to było śmieszne xD Oczywiście, że potrafisz pisać!
    16. Czy jeśli będę mieć całe mnóstwo twoich zdjęć to będę mega wyróżniona na tle innych? xD
    17. Jak smakuje szpinak? >.<
    18. Nie ma mi kto sprzątać ;-; xD
    19. Ja kiedyś śpiewałam mojemu wujkowi w stroju Mikołaja bardzo ładną piosenkę i zostało to nagrane xD Bardzo ładnie... >.< (sarkazm)
    20. Czy wliczasz w to mnie? Bo ja tak xD <333 Kocham cię :*
    Chyba nadużywam emotikonów xD A post jak zwykle super, super, super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, i przyznaje, że jestem ciekawa odpowiedzi :D
    http://i-am-who-i-really-am.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Na pewno będę tu często wpadać, komentować i oczywiście obserwuję i liczę na odwzajemnienie z twojej strony <3
    http://beatabombelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń