niedziela, 3 listopada 2013

Halloween

Post się opóźnił. Miał być dodany dzień po tym, jak to mówi moja babcia, pogańskim święcie, czyli w... chyba w piątek. Tak, w piątek. A teraz jest niedziela. Nie lubię niedziel... Mama namawia mnie do chodzenia do kościoła, a mi się nie chcę. Nie lubię tam być, a co dopiero stać. Bo jeszcze jak się siedzi to nie jest tak źle. xD No dobra, ale to nie miało być o kościele... 
Miałam iść najpierw na Halloween z 3 koleżankami ( Zuzą, Julką i Klaudią ). No ale tak jakoś wyszło, że jednak Julka iść nie mogła, to umówiłyśmy się zamiast z nią, to z dwoma innymi ( Kamilą, Karoliną ). Tak, wiem, że nie są wam potrzebne ich imiona. xD No i spotkałyśmy się u Zuzki. Tylko ja i ta druga Karolinka nie byłyśmy przebrane. Ona nawet nie była umalowana. o.o A ja byyyyłam! ^^ 


 ( od lewej : Karolina, ja ( nie patrzcie na mój ryj... ;________; ), Zuza i Klaudia. A tam z tyłu jest Kamila. )



Ale przejdźmy do rzeczy... Chodziłyśmy jakieś 2 godziny. Poszłyśmy nawet na hot dogi z tych pieniędzy, które dostałyśmy. 
A jak szłyśmy już do ostatniego domu ( w którym mieszka Julka xD ), to nam wyjechała jakaś babka na składaczku. Najpierw nas ominęła, ale się za nami zatrzymała i coś tam krzyczy do nas, żebyśmy się zatrzymały. No ty się zatrzymałyśmy. Więc ona do nas podchodzi i zaczyna pierdzielić :
- A dlaczego wy straszycie starszych ludzi w blokach?! ( Nie, nie byłyśmy w żadnych blokach. xD ) Ja zadzwonię na policję!
Zaczęła już wyjmować telefon, no to my już biegiem od razu lecimy. A ta jedzie za nami. xD Nie jestem pewna w którą, ale w jedną z moich koleżanek wjechała rowerem, a mnie kopnęła w łydkę. Miała jakieś masywne buty chyba, bo mam aż siniaka. ;__________; 
Nie wiem nawet po co wam to piszę, skoro niewielu ludzi to obchodzi. xD Dobra, jest nadmiar emotikonów i powtarzających się słów... Ale mniejsza o większość.
Pokazałam swoją twarz na blogu... Co we mnie wstąpiło?!  No dobra, to by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich czytających. 
Ktoś z was też chodził po domach na Halloween? ^^

~~~~~~~~~~~~~~

Ten teledysk... Taki epicki * ^ *


10 komentarzy:

  1. fajna historia z tą panią ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś wstawić te zdjęcia? Tam jest moja brzydka twarz :OOO
    Zapomniałaś o Helenie, która z nami chodziła, nawet jeśli nikt jej nie zaprosił xD A co do tej babci to ona mnie uderzyła rowerem ; _____ ; No i mówiła też, że przebieramy się za szatana >.< Już miałam zacząć jej gadać, ale powstrzymałam się i swój niewyparzony język xD I jeszcze ta policja, która wtedy obok nas przejeżdżała. Przyznam się, że potem trzęsłam się ze strachu :P A notka bardzo fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ona mogła mojej twarzy nie zamazać?! ;-;

      Usuń
  3. Ha ha ha ha, ta pani mnie rozwaliła! XD I superowo piszesz! Pozdrooo. I chciałabym, żebyś napisała w następnym poście 20 faktów o sb.

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, ja sie zgadzam z moja poprzedniczka, napsiz 20 faktow o sb w nastepnym poscie. pozdro i super piszesz. c:
    /Neko-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiem, że jestem nieco zdziwiona. No cóż..Jednego nie rozumiem.. Nie chcę ci się chodzić do kościoła, a w piątkową noc, kiedy temperatura jak sama się przekonałam (byłam z psem na spacerze) była niezbyt wysoka prosiłaś o cukierki? Nie mam nic do halloween, każdy robi co chcę, ale jesteśmy w końcu chrześcijanami, to chyba ten jeden dzień w tygodniu można poświęcić Bogu? W niektórych krajach nabożeństwa 8 godzin trwają i to jeszcze na klęczkach, także nie jesteśmy terroryzowani jak widać, wolną rękę mamy.. Nie chciałam cię oczywiście cię obrazić, (jeśli chcesz zgłęb troszkę swoją wiedzę na temat halloween).. Pozdrawiam, mam nadzieję, że nie odebrałaś sobie mojego komentarza złośliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie złośliwie, wręcz przeciwnie. c:
      No ale przez cały piątek to akurat chodziłam po cmentarzach sama z siebie, nikt mnie tam nie ciągnął.
      I pewien błąd zrobiłaś, bo to nie w piątkową noc było Halloween, tylko w czwartkową.
      No w każdym razie, ja również cię pozdrawiam. ^^

      Usuń
  6. hahaha,cóż za kobieta! :D no i ciekawy dzień,oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejejejejejeje a prawa autorskie?! ;____________;

    OdpowiedzUsuń