środa, 30 października 2013

Odpowiedzi na pytania

Bez zbędnego pisania, zacznę do razu od pytań. 
1. Jak poznałaś the GazettE?
Hmmm.... Jak poznałam mój ulubiony zespół? Siedziałam na jakimś blogu ( nie pamiętam nazwy, bo to było 2 lata temu xD ) i w tle leciała piosenka Zetsu. Od razu się zakochałam i do dziś uwielbiam tą piosenkę. ^^


2. Lubisz yaoi?
No lubię, lubię. Ale ciiicho! Wszyscy wiedzieć nie muszą. xD Powiedziałam ostatnio koledze co to jest yaoi, a co to jest yuri, to potem jak zobaczył jak się przytulam z koleżanką, to zaczął krzyczeć :
- O boże YURI, YURI, YURI! xD
3. Ulubiona drama?
Zdecydowanie z tych co oglądałam ( a wiele ich nie jest ) moją ulubioną jest Ouran High School Host Club. Ale z tych bardziej lubianych to też np. Antique Bakery. 
4. Ulubiony opening z anime?
Ulubionego nie mam. Naprawdę spomiędzy tylu cudownych openigów nie potrafię wybrać. Ale z takich lepszych... Hmmm....






5. Od kiedy słuchasz K-PoP'u?
Od kiedy? No nie wiem... Zaczęłam chyba w tamtym roku, ale tak na poważnie dopiero jakieś dwa miesiące temu. 
6. Piosenka K-PoP od której jesteś uzależniony/a?
Podobają mi się stylizacje, teledysk jak i oczywiście piosenka.


 7. Ulubiona damska grupa K-PoP?
2NE1, Kara, Girls Generation.
8. Ulubiona męska grupa K-PoP?
Super Junior, ShinEE.
9. Jak masz na imię?
Karolinka. ^^
10. Ile masz lat?
Wieku niestety na blogach nie podaję. Przepraszam. c:
11. 5 najulubieńszych zespołów?
the GazettE, Lycaon, 2NE1, Kara, D=OUT. 
12. Ile razy mam ci powtarzać, że świetnie piszesz?!
Ciągle. ^^

No to już chyba wszystkie pytania. Gomen za kolejny krótki post, ale nie było niestety więcej pytań. Pozdrawiam, i dziękuję za motywujące słowa od was wszystkich. ^^

5 komentarzy:

  1. ciekawy post ;>>

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żonciu, jak zwykle bardzo fajnie i miło się czyta. Nie mogłam się doczekać tego posta. Pisz dalej tak świetnie i nie przestawaj tu pisać, bo inaczej sie potnę :) Koocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 47 year old Research Assistant II Isabella Shadfourth, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Handball. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta Competizione. Polecane do czytania

    OdpowiedzUsuń