piątek, 18 października 2013

Boku no Pico

Tak jak napisałam w pierwszym poście, następną notką jest relacja z oglądania Boku no Pico. A tak w ogóle... Ogromnie wam wszystkim dziękuję, za to, że jest tyle komentarzy, wyświetleń i obserwatorów, a blog został założony zaledwie 2 dni temu. Jestem bardzo mile zaskoczona. Naprawdę bardzo. 
Arigatou gozaimasu! ^^
Wracając do posta... Ciekawe. Naprawdę ciekawe anime... No tak jakby. xD
Na początku tego roku próbowałam oglądać BnP, ale zrezygnowałam od razu po pierwszej scenie z panem Mokkun'em. Hahahahahahahah! To było schizowe... Tak przynajmniej wtedy myślałam, i uważam tak nawet teraz. :P No to po raz drugi zaczęłam po tym, jak moja przyjaciółka Klaudia, zwana moją Czarną siostrą ( xD ) napisała do mnie coś w stylu, że obejrzała 1 odcinek. No to pomyślałam, że skoro to yaoi, i ona dała radę obejrzeć, to i ja spróbuję. No i spróbowałam. c': Moja pierwsza myśl po skończonym odcinku? "NIGDY WIĘCEJ...". Ale i tak wiedziałam, że dalszą część tego anime i tak obejrzę. xD Nadużywam znaczka iks de. : | Pierwszy epizod obejrzałam chyba we wtorek, a na sobotę już byłyśmy umówione na pozostałe 2 odcinki. Pierwszy raz miała do mnie przyjść, więc wyszłam po nią, do takiego sklepu przy mojej szkole. Jesteśmy u mnie... Siedzimy. Buforuje się. Naładowany. Odpalamy. Tym razem jest inny pairing... No i tak szybko zleciał czas na oglądaniu ich obu. Ostatnia scena nas powaliła... 
Trójkąt Coco x Chico x Piko nas powalił. Te pozycje i w ogóle. A te jęki... Ah, nic dodać, nic ująć! xD W każdym epizodzie uprawiali sex po 3-4 razy. Litry białej cieczy zwanej spermą i bardzo zboczone sceny... Śmiechu w każdym razie było dużo. Nie nudziłyśmy się przez czas oglądania, co nas bardzo zdziwiło. Ale trochę drażniło mnie to, że odcinki były w słabej jakości.  No ale, nawet dostałam od innej koleżanki dyplom, za to że dałam radę obejrzeć. xD


Powyżej opening, taki kawaii i w ogóle cudowny. No tak mniej więcej... Hahahhahahahahahaa! :3
Dobrze, to by było na tyle. Następny post myślę, że będzie dłuższy i bardziej interesujący. A o czym napiszę? To już będzie niespodzianka. ^^ Pozdrawiam was wszystkich cieplutko i czekam na komentarze.


7 komentarzy:

  1. Czekałam na tą notkę! I nie zawiodłam sie, bo jest super. Ja chyba bym się nei zebrała na obejrzenie BnP. Ha ha ha ha! :D
    /Cieluu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach to Boku no Pico xD Obejrzyjmy jeszcze raz >.< Te pozycje, kostki lodu, ten banan, Mokkun i siostra xD A tak poza tym to świetnie piszesz moja Biała siostro ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super piszesz :)
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    cukki-cukkii.blogspot.com
    + obserwujemy ?? jesli tak daj mi znac na moim blogu koniecznie zostaw link do Twojego bloga :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe
    zapraszam do mnie, zaobserwujesz , napisz w komentarzu odwdzięczę się ;)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie interesowałam się anime, dlatego z chęcią wrócę na Twojego bloga, bo ciekawi mnie co ludzie w tym widzą...
    :)
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń