niedziela, 20 października 2013

Przygoda z Anime i Mangą

Wszystko właściwie zaczęło się przez mojego brata. Jego koledzy z klasy oglądali Naruto, więc on też chciał. Przy 1 odcinki zobaczyłam, że coś tam się świeci w monitorze i on jest wpatrzony. Przysiadłam się, i oglądałam z nim. Wciągnęło mnie to, obejrzeliśmy pierwszą serię. Brat zaczął beze mnie 2 serię, no i tak jakoś wyszło, że 2 już nie obejrzałam. To anime było chyba moim... drugim? Tak, bo pierwszym oczywiście Dragon Ball, który leciał w telewizji kiedy byłam małą dziewczynką. c: Kiedyś oglądało się oczywiście Jetix, i tam leciał Król Szamanów. Spodobało mi się to od początku. Zawsze czekałam aż się zacznie i śpiewałam opening. xD Nie ominęłam żadnego odcinka. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to jest anime. Zaczęłam oglądać jak byłam... Hmmm... W drugiej, lub trzeciej klasie podstawówki? Nie wiem.
A jeśli chodzi o mangę, to nie tak dawno temu zaczęłam czytać. Moją pierwszą mangą było bodajże Love Stage. Zakochałam się od razu. A skoro już byłam starsza ( bo to było na początku tego roku ), to spodobało mi się również yaoi. Czytałam tego więcej, aż w końcu znalazłam anime Junjou Romantica. Oglądałam jak urzeczona, a jak ktoś wchodził od razu wyłączałam, żeby nikt nie zobaczył. Bałam się co sobie pomyślą rodzice i starszy brat. Mama nienawidzi homoseksualistów, uważa, że to jest choroba psychiczna, i gdyby dowiedziała się, że ja albo Marcin ( brat ) jesteśmy homo, to by nas z domu wyrzuciła. Nie wiem, jaki do tego stosunek ma tata, ale brat uważa, że geje są obrzydliwi a lesbijki nie. I jaka tu logika? Ja tolerowałam odkąd tylko pamiętam. Nic nie mam do takich ludzi, chociaż ja jestem hetero.
Ostatnio też chciałam przeczytać swoje pierwsze yuri. Nie spodobało mi się. Nie pamiętam jaki miała ta manga tytuł, to wam nie podam, ale naprawdę mi się nie podobało. Jeju, jak dużo tu nie. o.o

Dobrze, to by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich czytających i mam jedno pytanko.
Tolerujecie homoseksualistów?


2 komentarze:

  1. Moja kochana Biała siostro jak dla mnie notka za krótka ;// A tak poza tym to jak zawsze świetna ^^ Ja jestem bardzo tolerancyjna, inaczej z moimi rodzicami, ale sądzę, że to przez czasy, w których się urodzili. No i czekam na twoją kolejną notkę :3 Spotykamy się w sobotę, nie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się z Yui nie zgadzam, bo wcale nie za krótka. A jeśli chodzi o mój stosunek do homo... Nie, nic nie mam do takich ludzi. Ale yaoi też się nie jaram. :p Bardzo fajna notka tak poza tym.
    /Cieluu

    OdpowiedzUsuń