czwartek, 17 października 2013

Czy mogę być sobą?

Ostatnio bardzo często zadaję sobie to pytanie i uznałam, że mogę tylko przy ludziach, których nie znam. To znaczy... Przy przyjaciołach też, ale nie przy wszystkich. Po prostu boję się tego, co sobie pomyślą. Chociaż w sumie, to powinnam sobie nic z tego nie robić. Mogę być tutaj sobą... Tylko sobą. Nie muszę się niczego wstydzić, bo wiem, że i tak nikt mnie nie wyśmieje. Ale mniejsza o większość, ja po prostu tak nie potrafię. xc
UWAGA! Ten blog będzie pozaśmiecany moimi problemami, muzyką, anime i wszystkim o podobnej tematyce! Więc trzeba dużo cierpliwości, żeby czytać tego bloga. ^.^ Hmmm... A może tak bym się przedstawiła?
No więc... Dzięki mojemu bratu zwę się Karolinką. Mój wiek ( mam nadzieję ) potrzebny wam nie jest. c: I ostrzegam! Będą tu dodawane również posty o moich ulubionych yaoicach itp., więc jeśli nie lubisz tego gatunku, po prostu tego nie czytaj. Chociaż swoją opinię możesz wyrazić. Ale jest na tym blogu taka zasada:
 - Jeśli coś krytykujesz, próbuj robić to taktownie.
Nawet znajdą się moje relacje po obejrzeniu Boku no Pico! xD
Jeśli chcecie, może nawet w następnym poście. Aha, no i jeszcze coś. Na pytania w komentarzach, będę odpowiadać w postach. Wydaję mi się to dobrym pomysłem.
No ale w każdym razie, trzeba pamiętać, że...
"Poczontki zafsze som trudne" c:
No to pozdrawiam was wszystkich i mam nadzieję na chociaż 1 komentarz, na dobry poczontek.



11 komentarzy:

  1. Witam w tą zimną noc drogą białą siostrę! Z tej strony czarna siostra! Kochana piszesz bardzo fajnie i ciekawie już od pierwszego posta. Życzę ci powodzenia i przesyłam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe przemyślenie. Też mam bloga o podobnej tematyce, tyle, że raczej pisze głównie o różnych rzeczach, uczuciach, stanach , z którymi się mierzymy. Powiem szczerze nie jestem fanką japońskich bajek, ale poczytać zawsze można. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam konta na bloggerze, ale chciałabym. Nie chcę m isię zakładać! :p
    Bardzo fajnie piszesz, niecierpliwie czekam na nową notke.
    /Cieluu ^ . ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie sobą w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, ze cały świat ostatnio żyje w kłamstwie itd. Ale uważam, że bycie sobą i nie przejmowanie się opinią innych to największy dar , jaki mogliśmy dostać!:)
    Może wspólna obserwacja? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas niestety kogoś udaje. Niekiedy specjalnie nie ujawniamy światu, tego naszego prawdziwego oblicza, ale może to i lepiej, zarówno dla świata jak i dla nas.
    Widzisz komentarzy jest jednak więcej niż myślałaś, więc początek dobry.
    Dołączam się też do obserwatorów i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog! Fajny post, ciekawy! :D

    Wpadaj! Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, pozostaw komentarz, a ja się jak najszybciej odwdzięczę! :)
    + jeżeli miałabyś ochotę mi pomóc poklikałabyś w banery? szczególnie w sheinside :) wielkie dzięki! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. om zapowiada się mega;D kawaiistycznie ;)
    bądź sobą na blogu! jakkolwiek i cokolwiek to oznacza ;D
    przekonamy się czy jest z ciebie taka wredota jak w nazwie bloga ;)
    tak na poważnie zapowiada się naprawdę super ;)
    trzymam kciuki za rozwój blogasa ;)
    sajo!
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się u ciebie fajny blog ;>> ciekawy post ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ! :)
    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń